lördag 28 mars 2009

zelam nu kör vi!

Ikväll har Zelam födelsedagsfezt på Berns. Collabhoes är här, karro liksaså, det e bara att köra. Lidelsen kommer ej ha nån gräns och det bjuder jag på. Mina (enligt Nette) fuck me boots ska invigas och ny klänning ska sys. det där sista kommer förmodligen aldrig ske, för kl är 15, jag har inte ätit nåt på hela dagen och ska va på skolan just nu. Klockan är 15.14 förresten och mina klassizar väntar vad hände med att jag blev lide sen?



Ok. igår jobbade Roxy och jag rakt på uglyness och det ska inte hända igen. sen tog viky hanna o jag taxi till el mundo och var extremt lesbiska sen vidare till en annan lesbisk bar. Ibland är det förjävla skönt att va lesbisk. Jag har saknat det. Även saknat mina fantastiska vänner i den kontexten. förlåt, jag har skrivit uppsats, jag kan inga vanliga ord längre.



På onsdag smäller det. jag tar det lugnt men ska snart producera både en och två små porslinshyllor till examinationen. men fan jag måste äta nu. spyr av hunger.



obs ser ni inget konstigt?:

Inga kommentarer: