söndag 29 mars 2009

Mångfald.

Ja här sitter vi, ba fantastiska människor, endast tjejer, fyra från Konstfack och två från DI. En lesbian (bland annat, har en del preferenser), två iranier, en föräldralös svenne, en Dalkulla (hon e sjukt snygg). Just det Uppsala också, har vunnit ett dokumentärfilmspris. Alla är så lyckade och Roxy konstaterade precis att alla i rummet hade extremt snygga asses. Så sant. Men vad tjänar det till? Tänk att en skulle bli en härlig kulturkvinna som dricker et glas rött på söndagskvällen. Obs på ålderns höst blir sånna kvinnor rödvinsalkoholiserade på Österlen men eftersom jag är pionjär inom konsthantverket kan ja bli nåt annat,jag kan vara selektiv tänkte jag. Kanske hög i Västertorp.

Nu diskuterades det killar i konstbranchen. Extremt svåra säger tjejerna, jag föreslår att alla ska byta sida till den lezbiska, ej gensvar, tack. Men kanske en snickare, klasshat säger jag. Ba "arbetarklassen är så enkel".
Nu blev Dalkullan och jag plötslig rivaler. Jobbigt. Vi får se vad som händer, jag har ändå lagt ner. LIVE BLOG.

Inga kommentarer: