torsdag 12 mars 2009

Big ballin is my hobby!

Eller? Assa jag e sa varm. det e typ 35 grader här och nej jag ska väl inte klaga men du har väl ingen kandidatuppsats som gnager dig i ditt ass? Det gar bra, vi har kul, ibland aningen ikoncentrerat, jag kan ta pa mig det, eller skylla pa John Strand- filmfotograf- LIDELSE. Även älskvärd.

Okej igar sag jag en sjukt bra film, JUICE med bla Tupac och Queen Latifa. Assa jag har aldrig tyckt att Tupac va en grann grabb, men i denna filmen, lod have mercy on me, I was blind now I can see. JOBBA RAKT med den stilen grabben (eller R.I.P.). Kan inte alla killar se ut sa? Eller alla tjejer for den delen? Enormt stilsakert, hela ganget var som tagna ue ett modemagasin,fast anda IRL. Ah... fantastiska unga pojkar, var tog ni vägen? Tupac, sa himla död. Ibland tänker jag; är jag ledsen för det? Men det e jag inte. Assa inga värderingar, ba kom fram till det.
Smakprov, spansk text for att krydda mitt exotiska liv pa Gran Canaria (obz ej exotiskt, fast jo anda. Väldigt konstigt iaf):



Inga kommentarer: