tisdag 3 mars 2009

Gran Canaria, storsta lidelsen ever.

Om nan vet varfor folk aker till Gran Canaria sa ba maila mig eller kanske sms, for jag vet verkligen inte varfor en vill spendera sin semester har. MEN... jag ar anda har med 8 extremt proffsiga manniskor och gor en fantastisk s.3 av LOCASH som kommer visas pa ZTV, med premiar den 8e april. Skriv upp det bitches. Vi har sol. Tobbe och jag ar forvisade in i skuggan eftersom vi inte far bli 1 sekunds solbranda pga klappfel. Sa det kanns kul. Iof roligare an att driva runt mellan Hagerstensase-Telefonplan-Vi och tillbaks, den gyllende triangeln. Studenthuset pa Lurius ska inte glommas, dar spenderar jag manga dagar och natter.
Nu sitter jag i en ej uppvarmd hotellreception och lyssnar pa ett harligt tjut som pagatt i ca en kvart. Snart ska jag upp och ta nagra harliga scener med HJ och Tobbe och ikvall ska vi ha introtavling. Jag ar extremt taggad, HJ med, kanske Tobbe, ingen annan. Jag har lovat John att spela lite annat an hiphop for att kunna ge honom en chans, men det kan bli svart. ohhhh vad manga ectremt svara latar jag ska kora, mycket 90-tals backpacker for att sticka Tobbe i ogat, overhuvudtaget mycket 90-tal for att gora det svart for alla nubies som inte varit med sen dag ett. Ja, mamma har varit med sen dag ett, vad trodde du färschking!

Inga kommentarer: