torsdag 19 mars 2009

Kakan jobbar snett på uppsats.


Hej bloggen.
Hur känner du inför att skriva min uppsats om craftivism, feministisk konsthistoria och allt annat skit jag är inne på? Alltså jag spyr på min uppsats. Vomerar. Upp allt kaffe jag druckit. Jag har efter 5 försök fått tag i ett par hörlurar på denna crappy school o nu lyssnar ja på taros P3 street. eller vad lyssnar jag på? Livet är nuförtiden bara infärgad porslin, krackelerad 1020-glasyr som egentligen är 1280. FATTA! Sen är det san fran hate crime och bränt hår, en väst som inte vill sig och denna jävla uppsats. thinking through craft, jo det tror jag det Glenn Adamson. Hur fan ska detta sluta? Jag brukar vara ruskigt övertygad om att det kommer gå så jävla bra, men nu undrar jag. Imorn ska jag skita i allt och jobba rakt med baby Joye Friedman. Konstfack sen kanske Festa med killar. eller festa med killar. Eh nej jag festar med tjejer.

Äh fan vad deppigt. Men jag har fått en kul spelning med Livets Hårda Skola, i Göteborg på en festivalinvigning, nu kör vi, tillsammans med JD från le Tigre. Hon ska spela med sitt andra band MEN också. Ja det blir kul. En annan sak som kommer bli vansinnigt är ju Locashpremiären 8e april. var uppe på kontoret idag och kollade vinjetten. Herre gud.

Jag kryddar med en bild. En gammal en.

Inga kommentarer: