fredag 20 mars 2009

"Jag har visst beställt en öl"



Johanna gaddade sig på Salong Betong idag. Jag följde med och fick mig en härlig testosteronupplevelse, OBS har bara bra saker att säga om allt detta. Gadden blev fantastisk men har skuggorna kvar. Tror kanske Sebbe är den gulligaste killen vi träffat, Jompi och jag är rörande överrens. Suverän tatuerare också.





Ikväll kom jag på att jag nästan var klar med min uppsats och nu ska jag unna mig med middag hos Joey och sen fezt på skolan. Obs är bara på skolan jämt. Sen Festa med killar på Spyan där johanna och casandra och annat löst folk har fest. Loso och AlessDj kommer ikväll också. Hemskt kul. Eftersom lorentz numera är känd lil' rapper träffar ja inte honom så ofta, eller det kanske mer beror på en kombination av det, att jag är en upptagen kvinna och att han är 17... Taggad på att lorre ska fylla 18- DÅ ska han få beställa en till. Häromdan hetsade jag honom och sa; du har aldrig köpt en öl i hela ditt liv, vi bjuder ju alltid dig. "Jag har visst köpt en öl" svarade lil Broso klagande, men insåg snabbt hur rätt jag hade. Men i sommar händer det.

Obs joey o jag lyssnar på mariah remixer. Fy fan vad bra hon är. Extremt nerköp att gifta sig med Nick Cannon. Synd att ODB dog, ni fattar att dom va ihop innan va? Kom igen, alla visste.
Heartbreaker e min bästa låt. När R fyllde 25 gav jag förutom ett riktigt present bort dansen i den här låten till henne. Hon blev glad. Remixen är lika fet, videon också:

Imorn spelar fille på Lejonbaren med Calle. Då kör vi Bailys det vet ni, Maja du vet.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har nog bilder på min blogg från fezzzten.