söndag 29 mars 2009

skavet.

Hur kan jag ens ha formulerat meningen; "dom är jättesköna, som sneakers"? Fuck me boots är aldrig sköna. Men jag gjorde det för Zelam, svär. Sydde även en klänning på 30 röda en halvtimme innan ja o jompi hetsade iväg till Berns. vad e grejen med typ 1 liter red stripe? den e ju avslagen innan andra klunken. Obs orka klaga på gratisgrejer. Alla va så jävla fina igår. Zelam asså, hela utstyrseln plus ba henne själv, så jävla fin. Och finbesök från malme, byxdressen från Lidingö, vad hände?
Uppe på terassen spelade Tony blodbubblande raplife och han visste vilka knappar han skulle trycka på; gav mig Aaliyah i present. Älskar sånt, ba; Kakan den här är till dig. Asså på terassen va det så enormt mycket snygga tjejer att ja höll på att dö. Nej, asså inte som att mitt lesbiska hjärta sattes i brand, men mer, var kommer ni ifrån, hur kan ni samlas på ett och samma ställe. Den ena efter den andra, drop dead. och man ba kollar på killarna och tänker; jaha, hur tänkte du nu Gud?

Ljug inte för dig själv för då hamnar du i helvetet.
Kakan "Moral": OBS EJ. Vad hände med mig, jag e fan kristen.

Jag saknar Aless. Mjau.

Inga kommentarer: