lördag 21 mars 2009

mamma gick hem.


Igår fick ja gå hem vid halv två. extremt stressad och utmattad de sista året gick visst inte ihop med några öl och lite vin, inte ens en biznizplan med Oslo. Fan va dålig jag är. Aless och Emma ärade oss med ett besök, jag ärade min kropp med total utmattning. Idag är jag förpassad till sängen, horisontellt läge och tre små knäckemackor. Oförmögen att göra nåt annat än att knappa på tangentbordet på facebook, blogzlife och min uppsats. Fick tillbaks mitt utkast från min handledare med texten; superbra Kakan. Varför kan jag aldrig misslyckas? obs skämt. Obs ändå lite allvar.

Snart kommer Johanna hem och här ligger jag i hennes säng. Obs hon vet. Hon kommer hem med sjukt göttiga saker från sitt kafé och då ska mamma jobba rakt på födointag. Hade helst velat beema ner mig till malmö för en bit mat med johanna irika karro i hasan, eller "zooma" som irika sa, men den tekniken är inte fullt utvecklad, obs tillbaka till framtiden är endast fiktion. Men Irika började gå nu och beräknades vara framme nu på fredag och det passar ju bra för collabo ska spela på zelams fest på lörday. Och nu säger Paca att hon kommer även hon, fast hon tar nog tåget.

Ok. nästa onsdag tar jag min examen. Sen ska jag fan fly staden till skåne kanske lite köpenhamn. våren, nu kör vi.

Inga kommentarer: