måndag 30 mars 2009

åh nej norskt raplife!

Jag har blivit kär o Karpe Diem det e så jävla dåligt. Alex Thunder säger att dom e lide poppis i Norge, sjukt ej undergorund så det funkar inte för mig. Alla vet att ja bara faller för tjackade thugs från Jakan och inget annat, men dom e ju från nån förort i "byn" dvs Oslo. Norska kan va det sjukaste språket i hela världen. Så likt svenska fast utan att skämmas. Nu ska jag göra allt som står i min lilla makt för att få hit kidsen. Fan.

Idag har hälften i min OBS-klass (6 st liksom) examinerats. jag grät varje gång. På onsdag e det min tur, jag kommer kanske dö. Sen drack jag ett glas med Viky och for hem med 147an med henok raplife och jag pratade kärlek men mest norsk raplife. Jag tror inte jag va så övertygande. Ja tror kanske norsk rap kommer innebära en hel del för mig.



Nu ska Nette och jag prata LIVET.

Inga kommentarer: