måndag 29 december 2008

san francisco


jaha vad har vi här då? Sanna körde oss till flyget imorse och det var ganska sorgligt liksom att sägas hejdå. Sanna, en ny syster faktiskt. Helt fantastisk.

San Francisco. jag jobbade på en taxi till sunset ave. och nycklarna va inte där. nähä. som tur var hade ja fixat coreys nummer och den gulliga taxischauffören lånade mig sin telefon och vips va det fixat. SYLVESTER hello. gullig ivrig hund fick springa av sig lite.
okej sen ba, ja skulle åka till en flea market och träfa Michelle, Stina och Martin. Asså tur att jag är en sån som är chill.Helt plötslig tba; ute i ett industriområde. Allt kändes som en film. Ja stod i en underbar sol. Brevid mig stod en typ 17-årig kille och dansade Chris Brown. Sen ba började nån sjunga. Ja, en bil åkte förbi men några thugs och lyssnade på hiphop. Ja, det bästa; på bussen satt två tjejer med ett kid och sjöng Lil' Wayne. Asså; FILM!!!! Jag satt där själv lite på bussen och bad den koola busskvinnan leda mig in i loppisfördärvet. Asså mamma hade svimmat, Rozy också. Mitt bästa; i stora högar låg tacky guld och silversmycken. Ropade mitt namn. Som tur va stängde loppisen precis så ja fick lov att drömma vidare om en vecka eller så. Lotta kommer gå lös, det e bra.

Okej, när ja va där, asså i Bernal Hights kom jag fram till mycket, lite snabbt; jag har inte booty. Tobbe har verkligen försökt få mig att fatta, men nu fattade jag. Hur mycket jag än stått framför spegeln och putat och jobbat, så har jag inte booty. Asså don't get me wrong, my ass is big and juicy, men det står inte riktigt ut sådär mycket som jag skulle önska. Vi har pratat rätt mycket i veckan om J.Lo's ass, Johanna säger att hon har implants men det tror jag inte på. Asså folk (jag tex) kan se ut så. Det vill jag bara säga. Men okej, jag har inte booty, jag e inte svart heller. Jag e så jävla vit. Fan.

Nu väntar jag på Lotta. Hon sa att hon skulle komma kl 22.30 ikväll men så fick jag ett sms; väskan är borta men nu kommer jag snart. Konstigt, sen ba tyst. Hon dyker väl upp. Michelle fyller år och då blir det burritos såklart. Men för lotta och mig kanske det blir hjem och sova. Skönt, eller kansek inte sova för Sylvester är världens ivrigaste hund. Imorn ska vi ha heldag i Golden Gate Park så han får springa av sig hela nästa år!

nu kör vi.

Inga kommentarer: