torsdag 4 december 2008

Loso= Lil' Wayne

igår stod jag och stressglaserade i skolan. MammasNyaKille var slut och ett P3-guldprogram gick på. Reportern snackade med nån tjeja som kunde typ allt Isabell hette hon, kanske Isabella. Så plötsligt ställde p3-tjommen frågan, vem är då Sveriges Lil' Wayne? Lätt! skrek jag till min skolpolare som fortsatte doppa sina koppar utan att titta på mig. Isabell svarade; det skulle va Lorentz då! WOOOOOW. Lycka! Jag har ju alltid sagt att USAs svar på Lorentz är Lil' Wayne men låt gå, det e ändå fedt när SR ger kärlek till Loso!

den här bilden e jävlit rolig. Sjukt okool liksom, no machostyle. Gud ske pris för längtan efter albumet.



På lördag och söndag är det JULMARKNAD PÅ KONSTFACK. det kommer bli mayhem. Asså julmarknad kanske inte låter så farligt, men folk ivrar. Damn, för det första ivrar vi elever på skolan typ våren innan julen för att producera, men också alla som kommer dit. Och helst vill ingen betala speciellt mkt fastän det rör sig om seríous fuckin KONSTHANTVERK och annan vanlig konst. Dessutom samlas alla sthlms hipsters på Höglagret och kollar in varandra, och kampen om att hitta exklusiviteter har aldrig varit hårdare. Men kom o kolla iaf. På spektaklet. och på mina hiphoptallrikar, koppar ocj brocher. Och missa för allt i världen in actioncraft, vår film om konsthantverkets kärleksbarn= 400 gr porslin på 3minuter motherfucker.

1 kommentar:

Anonym sa...

LOSO! <3