lördag 27 december 2008

modebloggen azzå

Hej.

idag har vi varit på SHOPPING SPREE. Sanna, Paca, jompi och Marissa. Vilket jävla tjejgäng. Vi kickade den i SUVen (typ, jag hade ju sagt att det var en Hummer) till downtown, eller till stan som jag skulle sagt, eller fram som man säger i Grästorp. Ja, vi gjorde ju Urban Outfitters på en timme sen åt vi indiskt. jag älskar USA. Jättegott och bra. Sen fick Rebecca en vanföreställning/hallis och såg mig springa ifrån resturangen och göra en springnota (dish n' ditch heter det i usa). Så den stackars servitören fick lida av hennes gapflabb rakt upp i hans ansikte. Hoppas han iaf hade haft en fin jul, det vet man ju liksom inte. och nu sitter Rebecca här mittemot mig och skrattar åt min syrras låtsaskompis. Jag vet inte om det var just det att hon var tandläkare som var så roligt, Rebecca pluggar ju till läkare, det e ju lite finare. Hon ser ner på andra. Det är en ful egenskap, tänk på det.

Ikväll ska vi ut på nån klubb, helt crazy. Jompi är sjuk men jag har ordinerat henne att trycka i sig febernedsänkande och kicka det iaf. tror det funkar. hon är så glad för sin nya väst så det ska nog gå. gulliga Sanna ska köra. Asså var vi än går tycker folk att det e så himla koolt med Europe. " oh, I sooo wanna go there". men go there då har man ju lust att säga. Dom ba, I'm saving up. Tro man kan kicka hela Europa på en månad liksom. men sanningen, den får dom komma på själva.

Åh De La är så himla bra. Röda skivan alltså, världens räddning när jag gick på Öland, vaknade till den, somnade till den och allt där imellan. BÄZTA:



TJOCKA TJEJER!!!

Inga kommentarer: