torsdag 25 december 2008

swedish/american x-maz

man ba; julafton. Blir väckt och går ovetande ut i köket där väldigt färskt bröd och lyxfrukost står och frodas som en himmels buffé. Man ba hugger i. Klockan är alltså halv 8, ej normalt att gå upp så tidigt på julafton. Fattar hetsen, sätter på telefonen och jar 23 nya sms. Hookar rozy med numret och väntar ivrigt på att hon ska ringa så jag får höra hennes fantastiska röst. Pappa ringer på mobilen, hade visst glömt att smsa och sagt att jag kommer fram, man ba; liten detalj. Hade min syrra gjort så hade jag typ åkt till USA by now och letat upp henne. Ej ok karin hermansson, EJ.

Vidare, vi åker och handlar. ÄLSKAR amerikanska affärer. man ba; ja, tänk om en skulle köpa en dressing, ja då finns det kanske två hyllor med BARA dressing. jag säger då det, möjligheternas land och inte bara when it comes to dressing. Allt liksom. Allt e så stort. Och allt finns vegan. ja det är sorgligt nog inte för djurens bästa utan för alla cepehälsofreaks som inte vill äta mjök, men tack gud för det ändå, jag e glad. Och en behöver inte leta, det bara står där, vegan vegan vegan. och idag hittade jag Baco-s. HELL.O. DET är himmelen på jorden. Ska fan köpa 10 paket och sen sälja till mina vänner, schysst. Älskar att göra pengar på mina vänner. Ej.


Nu ska vi iaf snart gå över till Sanna och fira american/swedish christmas. Alla har olika dieter: vegan, vegetarian, köttätare men ej laktos, atkins, GI, ja you name it. Sen ska väl nån kräkas. Johanna har feber, jag får snart feber obs säg inget till mina föräldrar dom kommer bli nervösa. svär.

Kanske ska läsa lite innan vi går. Johanna fick en rolig bok av mig i julklapp, Madonnas bror har skrivit en bok om Madonna, nu har dom tydligen beef. Undrar om Madonna ska rappa om det, typ som Eminem och Everlast gjorde, hade rapbeef. Asså säg inte till nån men jag köpte 12an, tror det va dilated people 12an och b-sidan va Everlastdissen. Skäms. Asså fatta som jag skäms. KÖPTE 12AN!! Vad fan led jag av???

PS vill tacka Rikars Rost aka Rick Ross för riminiativet!

Inga kommentarer: