måndag 5 januari 2009

Pang on!

pang på ba! SF, var fan börjar jag? Vi kom hit. Jag kom hit. Nyckeln va inte där den skulle va. Panne,. Sen ba nu ör vi. Hookade med Michelle, Martin o Stina i himmelrikets loppis en minut innan det stängde. men JO jag hann konsumera. Mina färdigheter kommer få mig i den ekonomiska graven snart snart ganska snart. Jag visste inte att USA hade så mkt shopping att erbjuda. Även mycket lesbianer. Jag nätverkar, a whole lot. Ja ba hej e du flata, kan ja få intervjua dig? Pang på ja, alla e ganska gulliga o hjälpsamma. De flesta säger, have a nice day. I SD sa dom ofta have a good one. Det gillar jag. Det e liksom lite som en vill. Du kan välja.
Vi va i Oakland (SMOKELAND för er som minns da Luniz, I've got 5 in it. Menar dom en femma?) o det va kallt. vi va i ett punkhus och jag älskar punkare. men det va inte så kul. för det va kallt och killarna va om möjligt ännu grabbigare än svenska killpunkare. fan vilket överflöd. men vi träffade två fantastiska människor, Trisstessa och Brad. Trisstessa har jobbat för Sesame Street i massa år som konstymör och Brad är musikproducent o hade bla producerat Ludacris senaste album. Vilket radarpar. Gölliga. Så efter att ha sovit i ett extremt uppvärmt rum, på en heltäckningsmatta (ÄLSKAR!!!!) vandrade vi vidare in mot down town, förbi Chinatown där vi va de enda vita (eller ja, jag e ju inte vit...) o in till Laney till the fleamarket. Det va mer som en riktigt stor marknad, men med många härrrrliga komponenter, tänk Nossebromarknad. Nej du vet inte, bara min mamma vet, och min syster kanske, pappa vet. Grillade majskolvar, görgött. ett smycke, kanske ett par örhängen, en keps. Pang på ba.

Michelle är sjuk men hon älskar homedelivery. Så det sysslar hon en del med. Lotta gör smoothies till henne och mig, hoppas jag. JA! nu fick jag. med färska hallon och granatäpplekärnor check. banan också såklart. Vi ska kanske gå till Mission, eller till Height. Men det finns för mycket loppisar där ej ok asså. Ikväll ska vi äta spagetti carbonara, med Baco-s. fatta vad gott det är.

Förresten. Vi ba på nyår, blev hembjudna till ett syskonpar vi träffade på Munin. typ övremedelklass akademiker. De hade sitt barndomshem 3 blocks away o de serverade skaldjursbuffé plus sallad och ost och en helt magnifik dressing. Många slörpade i sig ostron vilket jag aldrig förstått mig på. De hade även drogbuffé utan att skämmas. Det funkar så här tror ja, alla knarkar. Folk knaprade piller, åt svamp, tog lite kola, e, ganjacake och toppade detta med lustgas. Pang på allt samtidigt liksom. Understrykas bör; detta e liksom lide framgångsrika forskare i USA på de främsta universteten. En av dom sysslar rätt mkt med att LYSSNA på solen. Behöver man droger för det eller utvecklar man en beroende pga det? Ja jag vet inte, jag sysslar mest med keramik och glas och lesbianer. Droger droger. Tråkigt. Men vi hade mycket kul. Massa goda ostar och kakor. Jag minns speciellt en kaka; vit choklad, mörk choklad, sen toppat poklagriskross. Pang på ba frammåt småtimmarna!

nu ska Lotta och jag äta korv, avokado och tomat med en lyxig dressing.

PANG ON!

Inga kommentarer: