tisdag 20 januari 2009

Vi va pa stranden. Va du?

Hej bloggen.

Idag va vi pa stranden med Hedda Sigge o tre punkkillar. Ryan javlet gullig. Dan, assa om Dan fins egentligen bara en sak att saga< sa jaaaavla lik Sean Penn. Eftersom vi alla sett filmen MILK som ar ett storverk utan dess lite sa e ja lite fascinerad av honom just nu. jag borde inte for han har misshandlat MADONNA nar dom va ihop. Men Dan e sa javla lik Sean Penn det e nastan skrammande. Ok, men vi fick absolut inte kommentera det for han e tydligen sjukt trott pa att folk sager det. okej ALLA tror att ja inte kunde halla mig men det kunde jag. men Ryan presenterade anda var sjukt bra ide som vi kom pa; att han skulle va SP's standin, aka bodydouble eller typ spela hans lillebror eller tvillingbror i nan film. eller forvirra paparazzis o typ strula med nan som va lik kanske Beyonce for att starta lite crazyness i kandisvarlden. Han tyckte va en ganska bra ide. men om det inte funkar, kom jag da p aatt dp kunde han va en san kille som kom pa barnkalas och halsade pa, som Sean penn. men det kandes ackligt.

jaja, stranden va lide fin och vi gjorde megaextralyxveganmackor och fruktsallad. Assa ALLT i fuckin California ar organic. man ba gar in i en affar och vips har man bara kopt organic grejer for det finns bara organic. veganutbudet ar ocksa faaaantastic. korv o annat substitut overallt, och tufan, den e ju verkigen overallt. Du kan fa allt fran soft till ultrasoft till megasoft och very firm och kanske bara firm eller pretty firm om du vill. Kakor ocksa.

Nu ska vi ata. kanske indiskt. jag e sugen pa tofu med jordnotssas. vi at det i forrgar men ja e fortfarande sugen. eller pad thai. Men idag laste jag pa nyheterna att det var massa salmonella spritt i manga typer av jordnotssmorsprodukter. men assa MASTA VAGA!
Jordnotssmor ar nog upptckten rent kulinariskt. Salt och sott ihop, vilken pang ide. Vi vagar hela tiden, citat Charlotte Axelsson, kvinnan, symbiosen, kommonukationen (not). Vi ba vagar hela tiden.

Forresten ropade en thug efter oss idag utanfor BK; waddup hipsters. Ja ba; hipsters???? han tyckte liksom det va en bra sak. ja kande inte for att ta diskussionen att hemma i Sverige ar det ett fult ord, iaf om en jobbar pa La Vida Locash och det gor ju jag som bekant. jag kan knappt ga in pa kontoret utan att bli kallad diverse skallsord, om ja an bara har pa mig kanske en fargglad sak, en strumpa eller nat. Da e nan dar och skriker. Eller veckans HOMO. men jag e ju det sa det e inget kul. Ball-x fick sa han teg nar han berattade i forbifarten att han foljt tva saonger av O.C. haha.

Okej, men thugen ville typ ga o roka med oss, vi ba NO WE"RE JUST NICE GIRLS. HAHA nej det sa vi inte men Lycke sa det till ett par rappare for ca 10 ar sen i en buss pa en efterfest utanfor Mejeriet i Lund. Vi sa, no we're lesbians. han ba I like lesbians. I like to watch. Da ba smallde ja till honom over nasan sa blodet sprutade. lotta kickade honom in the balls (no kids for him too baaaaad) Sen ba sprang vi darifran skrattande och gjord en high five!
Skoja. Vi blev bara sura och gick darifran. no morw wild life for me.

hejda.
vet nan om MIA har fatt sitt barn? Pallar EJ googla.

Inga kommentarer: