fredag 9 januari 2009

Lesbianerna.

Idag har jag sett livs levande pingviner. fan att Rozy inte va med och kunde se när dom nutade runt i sitt vatten och va happy girls. Åh vad fantastiska dom var, så himla fina och typ 10 cm från mig. Dom ba wiiiiiii!

Mio och Victoria kom till oss idag innan de fortsatte till Portland nu ikväl med AmTrak. Sigge och Hedda är här, sveriges alla punkare har just nu alla nån slags anknytning till SF. och allt pga mig. men skoja såklart.

jag har fått mitt schema för kandidatarbetet. Jag höll på att sätta mina sjuka njurar i halsen. Stress, ja som vanligt. Plus pang på ba ja drar till solen två veckor för tv'n. Missar bara lite liksom. Livet. Glaset. Keramiken. Vad väntar vi på? Hestebaren. jag har ju köpt tre par högklackade sandaler i SF, dom måste jag ju få använda.

Imorn. vad ska jag göra imorn? jo, vi ska ha tattoosession, Lotta, kakan, lina, michelle och två amerikanska gals. Pang on gangtattoo. Jag e pappas på allt kan jag säga. Rakt upp och ner jag har lovat Lina att hon får jobba på mitt ena lår, from nu och i hennes framtida sthlmsliv som börjar SNART. DET är fantastiskt.

Ok, på lördag åker jag och Lotta till Pacifica för att träffa min lärare Paulas syster Anne och hennes fruga för att prata om lesbians back in the days. Det kommer bli en fantastisk upplevelse. jag tror lesbiska är mitt största intresse. Jag ska spendera hela mitt liv åt lesbianer. Forska om dom, ställa frågor, allt det där. kanske skriva en bok. Kanske göra lite fler arbeten.


Keramiken, lesbianerna, glaset, hatbrotten, hand i hand kära du!

Inga kommentarer: