torsdag 8 januari 2009

Lars and the Real Girl

Ba snälla se denna jävla filmen. Lina hade köpt den och sa sen den, den handlar om en kille som köper en docka som han tror är riktigt. och då ba; pang slog det mig at nån i mitt liv u precis har berättat om denna filmen och jag blev superhappy (i engelskan ska det ordet särskrivas; super happy. men jag tycker inte om just det flowet). Och filmen var fantastisk. Helt sjuk, och fantastiska skådisar därtill, speciellt KELLI GARNER!!! ÄLSKA. och Patricia. Allt hon gör blir fan till guld. Missa ej heller High Art. Jag såg den första eller andra lebbfestivalen för hundra år sen. Den va stark minns jag. Älska klyshor; den var stark.

Jag chattar med min pappa på facebook. Jag älskar min pappa och min mamma. ja min syster för den delen också. Pappa ska skaffa gymkort, han e extremt peppad. han har slutat ett jobbigt jobb och är en lycklig människa det e så fint. Jag bestämde idag faktiskt när jag va på gaymuseet att dom ska åka hit, mor och far alltså. Det är en bra stad att åka till. Pappa har varit kanske 20 ggr i Boston. men pang på säger jag, SF it is.

F.ö. Idag har vi beställt biljetter till Gran canaria. Fatta hur sjukt det kommer bli. bara faktumet att spendera två veckor typ dygnet runt med John Strand är värt en egen tv-serie. Den skulle förmodligen heta nåt i stil med; "vad lider du av?". Men den serien kommer nån aldrig få se, bara the crew o det är ett crew som lider av så sjukt mycket olika och svåra saker att det inte går att tala om. HJ liksom...

Pang på. Vi va på gaymuseum idag, jag grät. Det var en liten utställning, men fatta att känna sig så jävla hemma. Och allt omkring. Det e visserligen mycket bögar men även en del flator. Älskar flator. Älskar sammanhanget hej vi e flator. Castro liksom. vad lider Castro av? just det, rika bögar. SF ska vara världens GAYhuvudstad och det finns ETT uteställe för lebbor. LEXINGTON ja älskar dig. Rozy har hörjat i tex Brasilien och det verkar finnas sjukt mycket mer lesbogrejer där. fast det e väl det där med acceptansen. Här är det ju relativt lugnt att va flata. Men ändå är det provocerade; en flata blev kidnappad och våldtagen av 4 killar förra veckan. och misshandlad, för hon hade ett gayprise sticker på sin bil. Sådant är kvinnohatet.
Flator kan inte bo i Castro för kvinnor tjänar inte lika mycket pengar. har ni tänkt på det, att kvinnor inte tjänar lika mycket pengar sm män gör fast de har samma arbete. ja dete klart ni har tänkt på. kvinnohatet ditt cepe, kvinnohatet. och ändå hör ja många säga; vaddå kvinnohat.

Nu ska jag chatta klart med pappa. vi chattar m gayhatet i kristendomen och klockan är 02.09. PANG ON!

Inga kommentarer: