torsdag 22 januari 2009

Bang the fuck on

Hej bloggen.

Idag ar det torsdag och vi aker hem pa lordag morgon, en okristlig tid som jag helst inte vill tala om, men jag tror vi maste aka fran vart hem kanske 5.30 vilket betyder att jag maste stiga upp kanske en timme tidigare. bara detta gor ju att min balans kommer vara stord under kanske tva veckor, lagg sedan till jetlagen, lord have mercy. inte kul for nan att umgas med mig nar jag kommer hem... fast ja ska forsoka halla mig vaken for Rozy Rose. Hon ska mota mig pa flygplatsen fatta gulligt.
Aven denna harliga regniga dag gick jag upp tidigt, tom en timme for tidigt. Kom till internetcafet o sag pa mailen att ja inte behovde va pa CCA forran 11. jaha. CCA ar alltsa california college of the art. Innan aven CRAFTS men det har dom tagit bort vilket ar konstigt for dom har kvar glas och ekramik. jo jag ska dit o kolla pa glas och keramik for ja kanske ska soka utbyte dar om ett ar eller sa. oakland. bra javla mysig stad assa. Storre an SF och mer politisk. Igar va ni namligen i berkley/oakland (smokeland) och traffade Hedda och Sigge. Lotta och jag var dodligt bakis, speciellt Lotta eftersom hon drack av tristess inne pa klubben. jag hade som vanligt varit riktigt smart och lamnat mina drickkuponger, utformade som dollardollarbillyaaaaa inne i min ficka pa jackan som ja hangt in. ja drack vatten. moget. efter mina 2 dollar drinkar som var starkare an helvetet (forlat mina kristna foraldrar for den stygga jamforelsen, men ingen av oss kommer hamna dar) var ja bara redo for vatten o dans. jaja. jo iaf vi tog barten till tjejerna o gick runt lite. va inne i den sjukaste affaren i kvinnominne. Du kunde tex kopa (det e sant); hundslips. aggkartonger. Gamla plastburkar.spill fran gammal fyllning tex till en filt.en gammal krita. ja assa sdet e svart nu i efterhand att riktigt forklara stammningen i butiken men den va sjuk. o liiide mycket folk darinne. ja kopte en visselpipa till mitt examensprojekt men sen fick jag den gratis. Han i kassan skulle va lide kool och ba;you can have this och KASTADE den pa mig. Halla liksom.

jaja. Ikvall ska lotta o ja vidare med intervjuerna. Vi ska traffa min larare Paulas ANDRA syster och hennes vaninna. Vaninnan ar advokat och jobbar BARA med hatbrott in the government. Skoja ej jag e taggad. ja ska stalla sa mange fragor att hon far tunghafta, DET e en bra taktik inte. Tank att ja kan fraga i princip vad som helst som handlar om hatbrott mot HBT personer i USA och hon ba bang the fuck on kan svara pa allting. Jag alskar sanna manniskor.

Igar vae vi forutom i en konstig affar ocksa i ett harligt queerkollektiv i Oakland. Darifran gick vi till ett inte public men anda lite, hot tub. Det e assa ett par som har haft ett hot tub (o da snackar vi inte vanligt badkar utan ett varmt javla kar, som en liiiiten pool) i 30 ar. Det e en hemlig kod och alla far den inte. Man far bara ga dit i sallskap med kvinnor. Alla e nakna. det finns en kalifornisk tradgard som en kan chilla i samt hangmatta. Alla maste va tysta, assa icke ETT ORD. ajaja kul svart for mig tanker alla men dte va lungt. Det som daremot INTE va lungt e att det va tva man utan kvinnligt sallskap dar igar. vad led som av? ja sakert av massor av storda grejer som kanse tex manggifte eller drommen av det iaf. Dom va lalla runt dar och strechade och bjod pa sina kon. Varfor kan inte bara snubbar ta sitt ansvar. precis nar vi skulle ga kom det en snubbe till, men nar han sag att alla tjejer holl pa att byta om for att ga, gick han ocksa. Kastrering assa. Hot tuben va alltsa nastan for varm for mig. ja jobba kanske 5 minuter sen gick jag en promenad i tradgarden o sen paxade ja hangmattan o somnade lite dar. Assa detta ska ni veta, hot tuben ligger i parets tradgard. Alskar USA ibland, det skulle aldrig handa i jantelagsverige.

Pang pa ses snart.\\Glom inte att jag ska spelapa BAUER den 30 januari.

Inga kommentarer: