söndag 16 november 2008

man ba, nej.

Har spenderat kvällen med Fille som bjudit mig på äkta mat och film och godis, ej att förglömma; MUST. Måste älska must. Tack Poppa.
Johanna tjatade om att få gå på Vassa hela dan (inte) så ja drog dit na. Rebecca va på secret war hemma i malmö och såg den där tönten Max jobba igen. Beware sexist tönt.

Baby Rozy med Mimmi R.I.P.

Irika va här i helgen och det var ju en behållning utan dess like. Det va risotto och även losskaosande på Konstfack, Zelam, Nette och Maja. Prrrrr. men INGEN rn'b. Kakans och Karins bar fredagskväll vid hästen gick bra, fortsätter vi så här blir ja miljonär. Och om jag fortsätter slarva bort mitt visakort i klädmassorna på golvet och sen spärra det så ja inte kan göra av med pengar kommer ja make it rain löjligt snart. Men det enda jag behöver få det att regna på är min drygt månadslånga USAvistelse. Hej San Diego ta syra i öknen på julafton. Sen San Fran en månad för seriös forskning och fieldstudies. Älskar mig själv när jag jobbar rakt.

Igår tog det tio minuter för Lorre att gå upp för en liten liten trappa på Berns. Han hann även skicka tre sms och berätta hur trångt det va. Förstår inte hur men han lyckas med allt. Löftet om att han skulle tigga cigg av Rozy tog 4 sekunder att infria. Rozy sprang med superplatå, jag linkade ikapp i sneakers, fortfarande öm efter GOODLIFEs äventyr. Martina och Theres hade eldig diskussion om dryga typer o ja kunde inget annat än bara sätta mig ner och älska situationen. Birre rökte bort sin sjal och Aless jobbade loss som vanligt. Men Berns asså, ja ba, nej. Nu får det va nog. Jag måste hitta hem till kanske Wännerkompaniet i Gubbis eller nåt ställe. Gula Blend, kareoke och all that.

Tack Flipmode för maten och kärleken och all förståels.





Jag vill åka till Skåne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså nästa gång, jag ska tvinga in oss alla på något konstigt ställe, inte Berns. Ska vi fucka ur i "hemmet" nu på onsdag en sista gång? och sen ha uppehåll alltså. Det vore något. Jag tycker vi kör.