söndag 2 november 2008

Fresh Kid


Lorre har gjort mig till Fresh Kid. Han är tio år yngre än mig men jag älskar livet. Jag är lite som Ellen Degeneres tycker han. Han är lite som Kanye, eller Lil Wayne är lite som Lorentz. Ingen vet.
Söndag ont i alla njurar och skolan super upp mig. Möte på La Vida Locash jag vill gå hem och sova kanske kolla en film. Igår såg eka rozy o jag An American Crime. Se för fan inte den. Ja den va bra och så men fruktansvärd, och för att giotta sig lite mer i skiten va den såklart based on a true story. Min enda fråga blir som vnligt; vad lider folk av? Ellen Page var iaf lysande, men fy fan va vidrigt. Så vi gick snabbt över till Melinda & Melinda, gjord av psyket Woody Allen. Såg Vicky Cristina Barcelona häromveckan vilket var ett stort skämt. Rebecca johanna anna o ja satt och skrattade högt. En tjej böjde sig över till mig och sa; tyst! Sa du tyst? frågade jag, men då skönk hon allt djupare ihop i sin gossiga biostol och skämdes. sär. Woody Allen lider ju av ngt odifinierbart, t ex gifta han sig med sitt barn. Ja adoptivbarn men det e väl ändå samma sak! Dom har barn ihop nu. Förklara verkligheten för den ungen liksom. Well kiddo, your dad is also your grandpa. Livet asså.

3 kommentarer:

BLACK MILK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BLACK MILK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BLACK MILK sa...

INTERNET ALLTSÅ.. HM
DET STOD
KAKAN FOR PRESIDENT!