söndag 9 november 2008

GOODLIFE!

Slå dina händer i luften! Herre vilken paudy igår på Goodlife. Ja minns i dimman hur jag tittade på Alex och verkligen kände att jag älskade honom när han spelade I can't believe it, och jobbade sönder soffor och bord. Sjukt gött med en klubb som är gratis och typ inte har nåt VIP-system. Eller vad vet jag?! Massa bra gurls och några roliga killar bla Martin och min kära producent Ball-x som alltid kör loss med dansen. Eftetråt brukar han få mycket skit på kontoret men han e TRUE och kör sin egen grej... Själv raggade jag stenhårt på en löjligt snygg tjej. Jag fick ragga i säkert 2 timmar innan vi hånglade. Jävligt hard to get men absolut worth waiting for. Kvällen fångades med Majas kamera som numera är söndersupen men nog har några fantastiska bilder på svettfesten uppe på borden. En som absolut led av nånting var ju mingelfotografen eller vad hon titulerar sig som. Asså var ja än var såg ja henne jobba på mig. Sen slog det mig att det var samma kvinna som hauntade mig i somras på Trädgårn, kvinnan hade ingen gräns. Tror nog hon tog 100 bilder på mig och till slut tyckte Young Mac (brorsa till young berg) att vi (LVL) skulle börja ta royalty. Kul för henne att hon hittade mig igen. Fast med mitt azz, vem kan blaima henne...

Stackars Flip-mode va hemma och va dålli. Han får skylla sig själv när han går ut 5 dagar i veckan och väljer att inte följa med mig ut på onsdagen. Men snart ska jag hem och mysa med honom i hans nya lägenhet. Mamma.

Jag är i skolan och dricker vin. AlessDj och Birre Blomma jobbar på banankaka i Hagsätra. Jag har sett några obskyra bilder på damerna på Birres blogg. Tänkte fråga vad hon led av men det behövs inte. Nu kör vi.

2 kommentarer:

Johan sa...

http://www.youtube.com/watch?v=62qZHY8zX4M

Anonym sa...

Jag kan mycket väl lida av någonting, Birre likaså, men det gör du med. Nu kör vi