tisdag 25 november 2008

Allt är fixat.

Gud, hör min bön. Det händer så mkt roliga saker nu, liksom mycket roliga och viktiga och upplevelserika händelser. Precis nu va ja tex tvungen att ringa SAS och beställa 1. vegetarisk mat till dit och hemvägen och 2. köpa en biljett mellan San Diego och San Francisco. Man ba, jobbiga samtal, älska livet. Roligt även att Paca, Joe och jag ska bo, inte I San Diego utan i Cardiff By the Sea, typ hej golfparadis, kanske massa stränder och upper middleclass heterosexuella par. Myyyysigt. Mitt mål e ju Tijuana men Joe vill inte åka dit. Risken e ju extremt hög att jag flippar ut på amerikanska ungdomar som e där på semester och köper prostituerade och är äckliga och borde brinna i helvetet, kanske slår en flaska i huvudet på nån som heter kanske tex steve eller kevin (gud förbjude). Men då får ja inte åka vidare till San Fran och göra seriös forskning så ja låter bli. Ja får fan hålla mig i skinnet.


Iaf så har jag pratat med Cleo som lovat att visa mig och Lotta livet i SanFran och ta mig till lesbianer som jag ska intervjua i massor. Ge mig flyt! Ge mig öven ett stipendie så ja kan leva i USA. Jag har inga pengar bara dreams just nu.

Drömmen inkluderar inte detta helvetesväder. Where you at växthuseffekten? Asså just nu skiter ja i allas barn och barnbarn som kommer drabbas, men jag är inte intresserad av snö. Folk ba; vackert! Eh nej. Livet inkluderar kanske tre par långkalsonger, fula varma skor och fula mössor. Älskar tanken på att ja snart ska vara FEM veckor i California och älska livet och vädret. Det har typ snöat en gång i San Fran de senaste 100 åren så självklart kommer det göra det när jag kommer dit. Bitter nej, jag älskar livet. Lifelover.






Babyman I love you
.

1 kommentar:

Michelle sa...

nu kan jag leva igen när jag upptäckt din blogg. SAN FRAN OM EN MÅNDAD!
nyår i san fran? MIN FÖDELSEDAG i san fran! lesiban love i san fran? LIVET i san fran! hivet i san fran! nu kör vi. har förresten en lägenhet nu i nopa där jag ska bo med två katter som jag hoppas är snälla.