lördag 1 november 2008

BIG UP!

Asså Göran Kling aka King aka Bling. Killen o ja talade om att inte va 20 länge, men ändå försöka hänga med me ungdomarna. Göran va ute i veckan o kom hem sjukt sent. Vaknade 4 på eftermiddagen och gick o köpte en pizza, gick och la sig, vaknade och köpte en pizza till. Big up! Med sånna folk i min närhet behöver jag aldrig oroa mig, så jävla fint och ärligt mot sig själv.





holla.


För övrigt, vad lider Beyonce av? Jaja om du va en kille liksom, det e mycket en skulle gjort då. men till råga på allt; videon?! Gurl please. Snut? Det e bara för att hon ska få ha dom där tighta byxorna på sig och få gripa den där thugen i affären. Jag känner mig sjukt besviken. Bra ögonbryn iaf. Men dte räcker inte. Hon är ju på toppen och så gör hon en sån här grej, och när Ciara gjorde det så jävla bra borde hon anstränga sig ännu mer. Jag undrar om hon kommer med den är balladen som ska föreställa lite eftetänksam för att hon ska ha boarn? Undrar om Nas och Kelis ska ha barn nån gång. Hoppas inte. Det e kul med barn och så, men du vet, det får finnas nån gräns. Och nu finns det p-stavar för män men det e ju ingen som vågar använda det. Inga snubbar alltså. Själv har kvinnor fuckat sina hormoner on daily bases sen the pill kom till världen på typ 50-talet, men det är ju bara en del av det härliga patriarkatet vi lever i. Lite skit får vi fan ta.



ciara jag vill ligga med dig.


janelle I love you

Inga kommentarer: