tisdag 11 november 2008

hej gud


Hej kära gud.

Inatt sov jag ingenting. jag låg och tänkte på viktiga saker t ex döden, håret, min Orreforspresentation, T.I., Goodlife, en dans, svett och tårar, en svettig klänning och kärlek. Jag kom inte fram till så mycket, fast jag började ju längta och blev också mer nervös för presentationen men det gick bra. Jag låg även och tänkte lite på min högra och vänstra vad. I onsdags på Burns trillade jag där i mitten mellan dansgolvet och baren, vid sofforna. Vissa hade nog kallat the för en lounge men jag har fan inte mage att göra det. Där kom jag hoppandes, lycklig över vad livet erbjöd och snubblade rakt ner. nej ingen hjälpte mig. Sen trillade jag från ett av alla de blöta borden jag dansade på på Goodlife. Jag vill även tillägga att det inte var jag som gjorde sönder alla glas, kanske två men jag såg nån duda som gick lös på sin kola och kastade ner allt som kom i hennes väg. Jag tar inget ansvar. eventuellt kan mitt azz kommit åt ett och annat men inget jag vet om. Jo, där stod ja och trodde ja ruled he world och halkade, fläkte upp vaden och knockade en kille i huvudet samtidigt. dansade på och vaknade med ett blåmärke som täckte hela vaden. fy fan pain. T-pain. Bara att han e född 85 liksom. Sjukt ungt, ser dessutom ut som 45. Och T.I. ser ut som 12. Var är balansen? Birre berättade att hon brukar bli leggad när hon köper cigg, när hennes 4.5 åriga dotter är med. Roligt att hon brukar skällda ut den som frågar och avslutar med att skrika; PERV! Bra där Birre.


Undrar just var dom där mingelbiderna håller hus? Tror några hipsterkillar fotade också. Dom kanske en ska leta upp.



Hejdå GUD! I love you.

you got class baby!

Inga kommentarer: