söndag 11 oktober 2009

mina vänner

igår på Cookie Jar. Jag stod ba där i dj-båset med två nära vänner, tittade ut och såg ännu fler vänner. Nästan hela mitt gamla crew från Lund vad där. Önskade att min syster var där men hon kommer nästa gång. Jag är iaf så löjligt nöjd med att hon börjat läsa genusvetarprogramet. Skönt att det skulle bli nåt av henne också (obz skämt kikki). Jag är dock lite besviken för att jag inte spelade Cassie igår. Men Tobbe och jag spelar på Reisen snart, då ska jag ge igen för svunnen tid.

Idag, mår ej jättebra. Snart ska vi på Kvarnens brunch. Alltså driver du hur gott det är. En riktig unning när man slitigt i ca 5 timmar på sin klubb kvällen innan. Obs ej slitigt alls, ba älskat och mitt och roxyz nya; EMBRACE. Asså jag känner verkligen att man måste omfamna. Gör det du också. Det e fan inte lätt. ps liksom.

vidare. min KOL-granne. Min sympati för honom är just nu absolut noll. Han väckte mig imorse med sin kroniska ångest förflyttat i strup-lungpartiet. Men som sagt, om han sedan går ut på balkongen och tänder en cigg direkt efter att han har hostat så han kräks, nej, då får han inte mammas sympati. Däremot blir jag fan orolig för grannen under. Igår lät det som att han gick LÖS på din keybord och det lät liksom bra. vad har hänt? Har han tagit intensivektioner i synth?
sliten tjej kl tolv;


men PZ. vi var på hustle.udden i fredags. Asså nästan som att jag skulle kunna tänka mig att betala för det. Fast när en får allt gratis så mår en ju. Utsikten är nästan okristlig, fattar ni då.

Inga kommentarer: