lördag 17 oktober 2009

idag är det lördag

fy fan vad jag inte känner mig peppad på livet. Jag har typ lite ont i huvudet, är lite hungrig och fryser lite. Min granne, inte KOL-grannen, utan han med alla instrumenten har vad jag tror gått lös på hemmabio. Han kollar på nån krigsfilm tror jag, så löjligt högt. Hur tänker han då? Ska jag gå ner och ba; obs, hur tänker du nu, med din film och så? Att jag ens ska gå ner för min loftsäng är högst otroligt. Jag stannar här tills nån skypar mig (obs ROX) och säger till mig vad jag ska göra. Most likely välkomna Tobias Bergwall aka babyman in i mitt hem för lite tv-tittande.

Snart ska jag ha vernissage. Snart kommer mina föräldrar hit. Snart ska Rut komma till Emma och Olof mina bäztisar i Malme. Hon är 5 veckor och är en mopsvalp. Asså fy fan vad gullig hon är. Orkar ej mer liksom. Men du vet när nåt e så gulligt så en bara vill tugga sönder det eller skrika. Så gullig. Som av en händelse ska jag då åka ner till Malme den helgen när Rut kommer och hänga med henne.


Tack Collabo för livet <3


Nu är det dags för lite emo; så himla fint.




Inga kommentarer: