söndag 25 oktober 2009

min granne 2.0


Jodå. Hösten är här med sin kalla (stor)rumpa. Vad gör min granne då? Som sig bör införskaffar han ett nytt instrument till samlingen och på tur stod ukulele. Min sambo Maya och jag är rörande överrens om att killen tar sig vatten över huvudet. Sen jag flyttade in här för 1.5 år sen har killen gått loss på gitarr, bas, synth, blockflöjt och nu ukulele. Han är alltså riktigt kass på samtliga instrument.

Trots missödet med min hybrisgranne som återigen förstör lugnet på kvällarna har jag återhämtat mig från Reisenspelningen ganska väl. Det var en jävla fest vill jag lova. Allsång till otippade låtar och ca 12 Nikki Minaj remixer. Lite lite. Nästa gång får hon fan flyga hit.

Ok på fredag ska jag ha vernissage. Det är en utställning om min älskade moster Britt-Marie. Skulptur, foto och film. Galleri Konstfack. Mina föräldrar kommer!!!!!!!1 Börjar 16. slutar kanske 19. Jag klippte klart filmen idag och det ser lovande ut. 12 minuter vass västgötska.


1 kommentar:

Evelina sa...

Åh vad jag hade velat se den!