fredag 2 oktober 2009

Lil' gil.

Gick och la mig halv 5 efter att ha suttit uppe och slitigt med min ansökan till Femina Poten som är ett skitkoolt galleri i SF. jag var där på en performancekväll under min dryga månad i sf i vintras. Det va random queer och ganska koolt. En kvinna jag intervjuat till mitt bachelor project som är författare läste upp en text, sen va det andra kvinns som läste sexrelaterade texter. Varje år har dom nån enorm utställning med queer och kvinnorelaterade ämnen och Roxy tvingade mig söka. Det tog ju 7 svåra år eftersom internet vägrade samarbeta. Fattar inte vad jag ska göra om jag kommer med bara, ska jag flyga över 50 kg porslinslera? Well we'll see.

Idag har jag varit så sjukt duktig och varit i glasyrlabbet och blandat och haft mig. Det är ett ganska stor del av det keramiska arbetet som jag undivker i allra högsta grad. Bränner ofta 1280 glasyr i 1050, det funkar ju. Det är inte objekten som räknas tänker jag. Så tänker ingen annan därför får jag satsa på nån annan karriär. asså videovixen. Tyvärr kommer jag kanske dö ikväll eller inatt för jag andades in lite för mycket glasyr och mådde genast illa. Därför har jag kollat in Carolina Gynnings blogg. Det skulle kunna ge mig lite hopp om livet just precis innan jag tar mitt sista andetag. Hon e kool, men hon får fan börja käka lite asså. fattar inte grejen varför hon ska rättfärdiga sina ätstörningar med att hon "bara vill banta och va smal" hela tiden. jag menar inte att hon ska vara en förebild för alla tjejer. Men vafan. Girl you need a booty.


Hon skriver iaf om en 13-årig helt crazy tjej från USA som bloggar. fast hon verkar liksom inte helt crazy.


tavi-the-newgirlintown.blogspot.com kolla!!! Fattar inte. har hon asrika päron eller? När jag var 13 hade jag ett par crockerjeans och ett par Filaskor. Dom hade jag nog dessutom betalat själv. jag tror jag hade en kanin också.

jävla gullig tjej asså. Hoppas hon äter ordentligt. Jag läste en rapport för några år sen från folkhälsoinstitutet. Det stod att forskare var oroliga för en hel generation kvinnor (typ min ålder och yngre) pga deras ätstörningar. Eftersom så många kvinnor bantar och lider av ätstörningar försvinner fettet från deras kropp och även hjärna vilket bidrar till att de blir senila i förväg, alltså kanske tom vid en tidig ålder som 50. Snälla ba ät.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahaha, du är bäst! Indeed CG needs some booty, någon borde ta med henne till närmsta snabbmatsresturang!