söndag 8 februari 2009

Slick me!

Igår spelade Livets Hårda Skola på premiären för säsongens SLICK. Herre gud vad bra vi va. Ödmjukhet är en dygd säger min far men jantelagen är en tyngd replikerar jag. Julia Vik och Kakan, bara namnen klingar skönt mot gommen, lägg sedan till kanske en Blackstreet dänga, en Tweet hit



Herre Gud vad jag mår idag. Igår i taxin hem hade samtliga 4 varsitt vansnnesutbrott. Nej inte Aina för hon är "normal" konstaterade vi nyss. Resterande tre skrek och gapade och taxischaffisen påminde oss att vi var framme och redan hade betalt. Herre gud. Men vi var inte så friendly att vi lyssnade på varandras problem, utan va höll monologer. Livet, jag HATAR dig. Älskar dig imorn iof, tack Gud för att du finns. Min mamma bad till Gud idag sa hon, det var så fint. men hon ber ofta ska tilläggas, säkert flera ggr om dagen, mina päron är praktiserande katoliker. Inte sånna som föds in i skiten utan som ba konverterar och ba tror som in i. Ba tror. Så då bad mamma om en person i mitt liv och du vet inte vem det är. Mina föräldrar är guld.

Ok så idag har vi kollar på Gomorra. Faktiskt dålig film, men underbart foto. Aina och Johanna har gått två ggr till affären för att köpa tamponger och glömt båda gångerna. Så nu ska nån gå igen. Mamma tänker ej lämna lägenheten idag. Denna mamman är jag. Vi ska kolla mer film, äta chipis och kanske dricka mer juice. Åh nej Juicy glömde vii spela igår. Jag va så hög på livet uppe i dj-bådet igår. Min baddräkt vad svettig, du med, ni dansade så bra. En bög tog mig på mina titts. Han var förutom det ett riktigt svin. Alltså utöver det menar jag. Ej ok liksom. Vad e grejen med vissa bögar och deras kvinnosyn? Kan det inte bara räcka med alla heterokillars störda värderingar och normer? nej nej pang på ba.
Aina packar. Hon ska till Nicaragua i 6 månader, det e kul för henne, och för alla kvinnor hon ska lära göra video. Men det e inte så kul för oss men vi ses ju snart.

Till hösten ska jag göra en klubb. Länge har jag tänkt på detta. En svettig klubb utan störiga etiketter, gärna homogay vs ghettokidz och kanske några från Konstfack vill komma också. Man ba KLYCHA men skit i det. Liksom bra stämning, inte lide koolt som på ja ni vet. Man ba kickar den. Och alla dj's ska kicka sönder den i båset. Ja tänker mycket rn'b, hiphop och sex.

1 kommentar:

Tinderella sa...

Kan du inte göra klubb hos mig? Eller är Nalen okoolt?