måndag 9 februari 2009

2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

2008. slut
Höll du några av dina nyårslöften?
nej
Blev några av dina vänner föräldrar i år?
ja Zandra och Maria och det underbara är att det är föräldrar till samma BOARN
Dog någon som stod dig nära?
ja
Vilka länder besökte du?
oj låt se. malaysia, danmark, spanien, USA.
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
harmoni, stabila matvanor och ett stabilt förhållande.
Vilken händelse år 2008 kommer du alltid att minnas?
bloody hell jobbiga saker. men kanske att ja helt plötsligt blev kär i en kille. det va lite sjukt. Locash är ngt jag sällan kommer glömma.
Vad var din största framgång i år?
skolan gick bra. Jag fick jobba med sjukt proffsiga människor på massa olika vis. Mest på Transit.
Största misstaget?
ja du säg det. Inga misstag här inte.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja. mina njurar. 3% invalid ska tilläggas.
Bästa köpet?
min USA-resa
Vad spenderade du mest pengar på?
min USA-resa
Gjorde någonting dig riktigt glad?
rozy, skolan, familjen LIVET och mina marsvin rip.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
live your life, you can have whatever you like.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
glad och ledsen
Vad önskar du att du gjort mer?
lyssnat mer på karin kakan hermansson
Vad önskar du att du gjort mindre?
slappat. obs kommer aldrig ta lärdom.
Hur tillbringade du julen?
I San Diego med Friedman-Ekholm-Reed och jag älskade det.
Blev du kär i år?
ja några ggr.
Hur många one night stands?
one nights stands så jävla 90
Favoritprogram på TV?
top model ja skäms ej
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja
Bästa boken du läste i år?
asså ja skulle behöva kolla i min läsedagbok nu men ja pallar inte resa mig. Men jag tror att ja kanske läste drömfakulteten efter nyår i Malaysia så då tar jag den i år igen för det är världens bästa bok.
Största musikaliska upptäckten?
Hiphop. Skoja upptäckt. Fortsättnings upptäckte.
Något du önskade dig och fick?
JA,
Något du önskade dig men inte fick?
JA,
Vad gjorde du på din födelsedag?
Blev bjuden på en veganromantisk middag av en gullig schweizisk crusttjej hemma hos mig.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
men sluta tjata om sånt nu
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
tight ass short skirts
Vad fick dig att må bra?
Min familj och min terapeut= jag själv (säger hon iaf)
Vilken kändis var du mest sugen på?
HJ. men mest hans säd.till mitt ofödda barn
Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
den lesbiska kampen som vanligt. hatbrotten får jag nog säga.
Vem saknade du?
jag saknar alla. jag saknar Emma varje dag. jag saknar hela mitt skåneliv. Jag saknar Putte när jag ser kickers på stan. Mest saknar jag min familj så det svider i mitt hjärta varje dag.
De bästa nya människorna du lärt känna bättre?
herre gud. Lina i USA va en sån jävla treat.Locashkontoretfor life.
En värdefull läxa du lärt dig i år?
jag gör aldrig läxan. för jag är en thug.

Inga kommentarer: