torsdag 19 februari 2009

Rider runt på en kamel i öknen.


kammen.

OBZ det här är Kakan.


Jag är för det första orolig för att Farnaz vill bo i Tenderloin när hon kommer till San Francisco. Ej bra område Farnaz. Det var där folk helt ogenerat röker crack i kombination med att kommentera (också detta löjligt ogenerat) mitt ass. Det kan iof va en treat. Men jag tänker inte låta detta hända. Plus you don't wanna be var Valerie va. Lord knows att hennes liv var missär från början till det korta, dock utdraga slutet. Fan, Valerie. Jag älskar dig. En av mina första gaddningar jag gjorde var på min vän Zam, det står Valierie Solanas R.I.P. Farnaz jag är bara orolig¨, jag vill att du ska ha det gott. Så försök att flytta in i the Mission och njut av det ganska trygga hipsterlivet, I know I would. Läs även Valencia (obs en gata i the Mission) av Michelle Tea. Intervjuade henne till min arbete och hon är koolaste tjejen, plus författare plus konstnär plus inkl allt som alla sjuka multitalanted folks är i den staden.




Ok. Idag har jag hängt med en bibliotekarie på tjack utan överdrift. Hon ursäktade sig för att hon var så sur och jag började skratta, typiskt ej bra student. Vi lörde oss sökord och sånt jag ej orkar lyssna på. Det känns som jag har fuskat mig igenom skolan. Alltså inte bara Konstfack utan hela skoltiden. Ändå går det ju hemskt bra. Idag tex ringde Fonus (jag vet, ej OK) och sa; JA Kakan vi vill sponsra dig. Tack.




Aless och Loso va här och vi skrev en låt, den blev fantastisk. Lorre har mer damp än jag, alltså alla mina 27 levnadsår ihop. Men han är fantastic.

1 kommentar:

Anonym sa...

lika farlig som kill bill ungefär, fast lite mer vanligare. vi träffade filip på tunnelbanan på väg hemåt, jag träffar alltid filip på tunnelbanan. ska döpa honom till tunnelbane-filip tror jag.