lördag 14 februari 2009

Lörday


Vaknar upp en lördag som denna och är bakis, från i torsdags. Error. Skyller allt på CollabHOEs och Kocky. Herre gud vilket gott humör David va på, det va verkligen en treat. Tror f.ö. att alla tjejer blev kära i honom den kvällen på Spyan. Det är för att han bla har den nya frisyren. Asså den "nya". En annan treat var Filip, direkt influgen från London aka har faktiskt flyttat hem. Till Lund, error. En annan treat var att jag blev kallad lesbisk ca 50 ggr den kvällen, av samma person. Please repeat liksom. Jag ba, va? Vad har du fått det ifrån haha.


Klockan är för mycket jag borde varit i skolan för många timmar sen. Utöver detta ska jag läsa manus massor massor, vi åker som sagt till GC om två veckor. Men innan dess hinner jag se Yo Majesty på Debaser. åh treat. Innan dess hinner Alex och jag hänga på kontoret och "jobba":

obs det står JUICY på det jämförelsevist lilla klistermärket. Lönt.






Okej, jag har tjatat på sjuk mycket på Maya min sambHOE tillika väninna att ta ner sin Chris Brun affisch från hennes dörr, men hon vägrar. Ja ba okej, vi har haft diskussionen och den leder väl ingen vart med tankte på att både jag och Maya lyssnat på hiphop aka RAP hela våra unga liv, finns ingen ursäkt. Tupac var rapist, Biggie en hora och bara faktumet att jag mer än gärna njuter av R kelly's Ignition Remix och feelin on yo booty tillsammans med ett glas rött (obs skämt) gör att alla argument dör en stillsam aidsdöd. Fan. Men Chris är död i mina ögon, tills nästa gång jag är full iaf. Dålig karma vill ej prata om detta längre.

För övrigt hade Aless Dj och jag telepati idag. Starkt. Starkt känsla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men hallå. Ge mig mer ångest. Glömde att radera Chris Brown låtarna fårn datorn. Tack Kakan.