lördag 29 augusti 2009

kakan du är inte 19

Idag är det lördag och mamma vaknade 4. Jag spelade med uppehåll mellan 19-05 och drack 300 öl utan överdrift ba skoja. Jag fick träffa MINICON/MINICALL som jag beundrat länge. Fantastisk Dj och kool tjej såklart vad trodde jag? Jag spenderade faktiskt nästan en hel timme letandes info om henne på nätet häromdagen. Att det var på internet kanske är överflödig information. jaja. Högkvarteret var skitfett, lokalen är awesome och allt mycket snyggt. Det blir dock kanske 90 grader bastu där inne när folk kommer igång. Svetteb rinner men jag hade ju baddräkt så jag var lugn. Jag ser fram emot att ha nya Cookie Jar klubben där. Premiär 12 september med systrarna Jenny, Anne och Frida Seth the world on fire!

Efter Högkvarteret ivrade jag vidare till Kransens industriområde till en annan fezt. Typ som en lägenhetsfest. Ja utan möbler då förståss. Skitkonstigt ljud men vi kicka den ändå. Såg lyckan i många unga flickors ögon när jag spelade Birthdaysex. Fruktansvärt underskattad låt. Plus att folk alltid hatar på RnB. Men mamma tänker liksom inte spela Mobb Deep i 5 timmar på ett dansgolv. Jiasi och Cesar var hemkomna från Usa och det gillade jag. Jag älskar folk.

Har inte ätit på 22 timmar och känner hur kroppen börjar ta fett från min största reserv. Så om jag ska kunna fortsätta blogga på storrumpa måste jag stoppa detta makabra händelseförloppet nu.

http://djungeltrumman.se/#clubRound/73 för att se nån kväll med mig.

Inga kommentarer: