torsdag 6 augusti 2009

it's official


Ja nu är det officiellt. Jag hatar sommaren. Mest värmen. Alltså igår va det fan nog. Vi gick från Landet hem till mig med Rozys väskor. Innan vi ens hade kommit till pizzerian var jag dyngsur. Ja rozy vandrade på som om inget hade hänt. helt torr och sommarfräsh. Jag passar verkligen inte som sommarfräsh tjej, passar mer som söndersvettad tjej inne på klubben. Riiiiing.


Okej. Ikväll kommer mammas syster Kikki. Dvs min syster. Hon är så jävla fin. Hon kommer även kicka den på congratz carneval imorn ihop med mig, Birre, Collabo Queens och resten av packet. Våra föräldrar vet det inte men hon är liksom inhyrd för poledancing. Skoja. Fan va sjukt det hade varit. Lite som i den där filmen Karla. med Laura Prepon. Den handlar om Karla Homolka. Hon dödade sin syster ihop med sin kille. Sen gjorde killen rätt mycket andra saker också. Ja det känns kanske sjukt att jämföra. Men det är ändå sjukt det som hände. Folk är fan inte kloka.
Det är liksom inte nån som riktigt vet vad som hände. Filmen är ganska bra men också lite B. Fast sevärd. Vaddå sevärd. Hur menar man egentligen då? Jaja.

Nu stänger jag av Mavado. Jag tycker inte riktigt han är värd mig idag.

Inga kommentarer: