onsdag 5 augusti 2009

T.R. aka öris

Kommer hem en tisdag. Maya spelar age of empire och jag kollar på the Wire. Eftersom jag sugit på denna karamell så sjukt länge måste jag nu ta in hela serien på en gång. Omöjligt, det fattar ju vem som helst. Helt vanlig tisdag, palla gå ut en tisdag. Jag sjunker sakta in i the world of Mc Nulty (vilket jag mer än gärna gör), har långa konversationer med Olof om pondus och statusuppdelning mellan Avon och Stringer Bell. Just i det fallet förstår jag inte mycket men antar att en upplösning följer. Men asså tänk själv, det är HELT jävla omöjligt att Avon skulle vara koolare och smartare och ha mer pondus än Stringer. Stringer äger ju allt han ens tittar på, tom tänkt på. Han ser ut som en karl (han är xl) medans Avon kickar den som ett boy band från MTV Amour. Men nåt säger mig att skiten kommer förändras.


Stringer Bell. Herre gud.
Asså jag fick liksom en ipod av Olof när jag var nere i Malmö. Den var fylld med hans musik vilket jag ibland tycker är lite bristfällig. Både han och jag är musiknerdz så det är självklart att problem uppstår, men vi delar iaf kärleken för T.R. aka Öris. Jag lyssnade på Plattan och Papis mixtape hela dagen igår och förundras varför det inte går skitbra för honom. Riktigt sjuk i huvudet men ändå smart, perfect combination.

1 kommentar:

Calle Fleur sa...

My point EXACTLY. Ang Stringer & Avon, alltså. Men så är jag bara mitt inne i säsong 3. Skiten kommer gå ner, jag säger det till daj.