tisdag 8 september 2009

lil' life.

ok.

Vad har hänt med Nate Dogg? Varför bryr sig ingen?
Och vad har hänt med Chris Brown? Han e för fan inte klok. Han var alltså på riktigt sugen på att döda sin tjej. Det var alltså Rihanna. Lord. Jag gillar att jag inte hört en enda CB låt ute sen detta hände.

I onsdags hade jag svinis. Gick på Diplo och Mejah Lezy ändå med hopp om att smitta stockholms alla hipsters. Det var hundra grader varmt på Debaser och jag var så febrig. Lyckades ändå ta mig till Berns och plocka upp mig själv och komma hem halv 5. Nattbussen gott folk = framtiden. Fattar inte varför jag alltid varit agressivt emot den. Den är ganska trevlig. Förutom den där gången jag träffade en kille som sa att hans "själ" växte när han träffade mig. Gud var ej snäll mot mig den veckan, lyckades träffa detta åbäke två nätter på rad när Roxy och jag satt på tuben och nattbussen hem. Han ba fattar du inte att det är ödet. Mamma och lillmamma bara tittade på varandra och skrek. nej, han fattade inte.

Roxy är i USA. I 5 månader. En av dom månaderna ska jag vara med henne. Men ändå liksom. Imorse skypade vi i två timmar. Lekte fika liksom. Roxy älskar SF och vill aldrig komma hem. Ba kul. "mitt liv skulle vara perfekt om du va här" sa hon. Men mamma har fru och utbildning här, jag är inte så flexibel. men en månad kan jag unna mig.

nej nu måste jag googla Nate Dogg lite. Blir ju orolig.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh men jag undrar också vad som har hänt med Nate, men så helt plötsligt dök han upp på den här holländska låten. Wtf? http://www.youtube.com/watch?v=UxoJUb4W0UM

Cecilia sa...

Ok, de kanske är fransmän, men i alla fall. Cuckoo.