tisdag 2 juni 2009

Zelam goes Reebok!

Hon är Sveriges Fly Girl!




02 jun 2009
Zelam från Stockholm är vinnaren i jakten på Sveriges Fly Girl och blir därmed den som får vara ansiktet utåt för Reeboks nya kollektion med sneakers och åka till Europa och delta i årets coolaste fotografering.
Cosmo tog sig ett snack med coola Zelam som bland annat driver en klubb, gör egna smycken och jobbar som stylist och modell.Grattis, hur känns det att vinna?Guld!Berätta lite om dig själv....Jag skuttar med sköldpaddor och chillar med gaseller, jag flyger med fiskar och simmar med fåglar. Jag är en isbjörn i öknen som pratar med öronen och lyssnar med munnen och det gör jag med ett leende i hjärtat!Vad gör dig så Fly?Jag så klart. Nej, min MAMMA så klart! Eller jag och min mamma så klart...Samt såklart andra attribut som hjälpt till att forma den varelse jag är idag. Som mina syskon och vänner exempelvis.Berätta något om dig som inte så många vet....Hmm... att jag spelat innebandy hela min tonår och att jag saknar det och därför letar jag nu efter ett damkorpen lag så jag kan börja spela igen...
Obs damkorpern, meoooooow.

Inga kommentarer: