fredag 12 juni 2009

obz. Lite foto från Cookie Jar. Ja det är en klubb jag har. Nästa klubb är 26e juni.









Klart det är jag. Jag blonderade mig igår. jag är så jävla dålig på sånt. Det blev bara lite gult mitt på huvudet. men skit i det liksom. Som Tobbe sa, jag är en kvinna som kan bära upp vad som helst. Det sa även Rozy. Jag säger själv inte mycket. Säkert.

Igår hade jag en halv heldag med Karin Gille. Hon är en fantastisk person. Vi hängde på Copacabana sen gick vi i alla risiga butiker längst ner på Hornsgatan. Konstiga ställen. Vi sa, vi ses igen nästa vecka och unnar oss. Men det bästa är att vi ska ses igen ikväll. För Finn har verno och det ska vi såklart supporta. En gammal Lundason.
För övrigt drömde jag den sjukaste drömmen inatt. Läskigast var att drömmen innehöll en dröm. Den var ej frisk. jag stod framför en spegel but naked och kunde kontrollera storlek och form på mina tits med mitt psyke. Fan, jag undrar om det inte är parallelläsningen med Hollywoodfruar och Männiksohamn som spelar mig ett spratt. Till slut när jag skrikit HJÄÄÄLP alldeles för länge och ingen kommit och just, hjälpt mig vaknade jag upp i en soffa på Konstfack. ja var annars. Sen fortsatte konsfacksfesten där Mos Def var inhyrd. Man ba, most likely. Jag var helt stirrig eftersom Mos Def var där, jag var tvungen att hålla tillbaks alla cravings att skrika I'm yr biggest fan hela tiden. Men jag snodde hans handskar. Kakan. Det här med att du ska vara ledig hela sommaren kanske inte är så bra.

Fast jag var på Berns i onsdags med Bintou, Zelam och Hanna. Ja några till, Simon tex, en ny rapquizvän. Uppe på terassen började vi prata politik och Hanna fick släpa oss ner för trappan för att genast avbryta verksamheten. Obs vi bråkade inte vilket är en framgång för mig. Taro spelade Knock you down med keri och kanye, men bara de första 20 sekunderna så jag fick inte roa mig med upphovet till världens bästa uttryck, Michael Jackson. Joe Jackson. Men det kan vi ta en annangång. jag och rozy använder det flitigt.
Det var dansant alla gånger. tack för det. Dessutom träffade jag två syskon, Simeon och Mikaela som jag lekte med som kid under sommrarna i Lysekil. Sjukt. Det var faktiskt sjukt.


Inga kommentarer: