fredag 19 juni 2009

mamma kolla mina nya tits!









Jag pratade med mamma nyss. Mamma såhär ser min nya biki ut plus mina bröst. Fick tillbaks sjukt mycket på skatten och gjorde lite inplants. Jag blonderade även mig.

Imorn åker Freddi och jag till Medelpad till hans sommarstuga. Vi hängde alltid där när vi va ihop för ca 6 år sen. Jag vill mest chilla när vi är där. Gå ner till bonden och hänga med lammen. Så jävla fina. Men Freddi vill liksom klippa gräset, kanske snickra lite och denna sommaren har han liksom tagit med två cyklar så vi kan terrängcykla lite i skogen. Asså jag kan inte riktigt se detta ske, men lovar att dokumentera. Herre gud. Hjälmen var tydligen viktig.


Okej ses då. Längtar till Skåne. En månad pure family and friends. Mamma har fyllt frysen till mig. Fast dag sa hon att jag inte fick gå in i köket. Normalt. Rolig mor. Det är jag tacksam för.


OBEAS. Detta hittade jag i soffan idag:


Inga kommentarer: