torsdag 14 maj 2009

tack vernissage tack livet

hej gud,

nu har vi haft vernissage. det kändes tomt. jag tittade på mitt arbete och tänkte, bra jobbat. sen inget mer. vill understryka att jag är sjukt nöjd annars. men du vet, det känns lite tomt ibland. mina päron var här det var det bästa. och dom fick träffa alla fina människor på skolan. Skolan liksom. Sen var det fest. Konstfack är som en mycket liten högstadieskola alternativt fritidsgård, näst intill alla killar har hybris. som när man spöade dom på typ biljard eller dart och dom var sura tre veckor över det. Obs stickspår.

Men imorn spelade jag och viky och julia på Pustervik på den hemliga invigningen plus vouge. Sen spelar vi på fredag på den riktiga invigningen. jag ska gulla med en unge innan dess och sy en kjol. jag ska gå en promenad i slottsskogen med en kille som jag hatade till en början men nu trivs bra ihop med. Han spelar dock freesbegolf vilket är sjukt nördigt. Jag ska ven försöka se uställningen "annan konst" på göteborgs konstmuseum. sjukt taggad. men nu måste jag sova. jag e så jävla trött. också meget glad.

Inga kommentarer: