fredag 1 maj 2009

RAPQUIZ WINNER!

Taggningen var enorm för igår. Jag hade peppat en vecka i förväg, men också lidit av enorm prestationsångest för just detta event. Rapquiz på Reisen, nu kör vi. Jag kunde inte vara med förra gången, så Jakob och jag var de heta nyförvärven. Jag kände 90-tals hiphopen flåsa mig i nacken, Jakob visade sig känna hiphopens hela historias andedräkt och levererade starkt. Vi är verkligen spridda skurar, fast en i laget är mest a pretty face, säger inte vem. Men han har tydligen försökrat sitt ansikte för x antal tusen. Som jag gjort med mitt ass. Jag och J-Lo.
Den 28e maj är det alltså dags för La Vida Locashs rapquiz. Jag tror inte ni förstår hur det bra det kommer bli, alla machograbbar ska få äta upp sina bristande kunskaper om girl rap.

Som om vinsten inte var nog jobbade vi vidare till Berns där Pryda spelade. Gud ske pris för den upplevelsen. Jag hade inte så höga förväntningar men Babyman och jag jobbade loss med alla andra taggade svennar, jag älskar svennar! Vi avslutade natten på MAX hos Olle tillsammans med Amir och Sofia. Amir bor i Haninge, det tar ett år för honom att komma hem.

Adrian Luring fyller 23 idag. Igår var han så taggad på Pryda, så jävla gullig. Grattis.


obs bara snygga killar på La Vida Locash

Inga kommentarer: