onsdag 20 maj 2009

det lugna livet, hej!

Jag ska jobba 4 kvällar och nätter i sommar. Resten ska jag bara chilla. Jag ska återhämta mig och förbereda mig på masterprogrammet på Konstfack. Jag ska åka en vecka till Trollhättan och göra arbete om min kära moster och passa på att hänga med lite underbara kusinbarn. Jag ska även unna mig lite Vassbottens Socha och kanske ett morgondopp i Vänern i Vänersborg, där vid roddklubben. Vidare ska jag unna mig en månad i Skåne, tre bröllop, varav ett i Köpenhamn. Två systrar Petrini på äventyr. Jag ska även vara toastmaster på Elles bröllop, fråga mig inte hur Elle och Mikkel kom fram till detta.

Den 5e och 26e juni
7e och 21 augusti är det
klubb cookie jar
på Alcazar på Nalen
bara att komma. Till helgen kommer Irika för att fota affischen ihop med mig och andra begåvade unga kvinnor. Dallas kommer också och Lisa. Jag ska vakta uställningen på Konstfack. Sista helgen forever, mycket bra grejer. Ingen vill missa Min Lesbiska Begravning samt Anna Odells omtalade arbete som är fantatsiskt. All my love till henne. Eller all my love till hela min klass som är splendid. Vi ska även ställa ut på Gustavsbergs Konsthall hela sommaren, med vernissage den 30e maj. Ba komma.
hejdå. nu ska jag till skolan.

Inga kommentarer: