tisdag 28 oktober 2008

MIA fuckin pregnant!



MIA är freakin PREGNANT! Det har väl varit sant länge, men sad but true. Varför ska alla ksaffa kid? Gör abort är ju min första tanke, men sånt kan e ju inte be om. Från Jozy och vidare; Citat R: "Vem fan e farsan liksom, nån jävla sångare i the exit, ingen kan ju bli så kool som MIA".


Belieeeve dat!





Idag var jag veckans bild, eller en bild på mig iaf. Jakob gjorde en intervju med mg och en riktigt proffsig fotograf, Tomas Carlgren fotade. Jag ser hemskt kristen ut på den här bilden, och det vet vi ju att jag gillar. Älskar ju Gud och allt det där, har du inte sett mina bröst?


Nu är R här igen och tar hand om mig. Vi ska se andra delen av Blå Lagunen. Lite perverst. Brooke Shield är typ 15 och het. Ungeför 22 år senare förlorade hon oskulden, VAD lider hon av? Eller vad led hon av? Hur kan nån hålla på sig så länge? Eller körde hon typ bara oralsex, analsex och va superhead? Hur räknade hon? Jag e ju ändå sjuk nu och hon har säkert inget för sig, hon kan väl komma hit imorn och snacka lite sex med mig. God knows ja har många många frågor till henne, asså inte så mkt om sex, mer om varför och led av och så.






Och eftersom jag är dödssjuk så missar jag Arabian Prince & Egyptian Lover på Berns imorn. Och det var så fantastiskt längesen jag var där så jag hade behövt komma dit o modea lite. Dricka lite vin från övergivna glas och catch som hepatit av alla dess slag. Ist får ja stanna hemma och fundera över vad folk lider av, vare sig det är åldersnojja eller sexual eruption?! Only God knows.

1 kommentar:

limp sa...

Heeeej! visste inte att du hade en blog, den ska jag controll-d:ea på en gång (nörd?)