måndag 27 oktober 2008

DÖDSSJUKDOM

I love you Coco.


Åh kära gud. jag är så sjuk att jag knappt orkar blogga. Men från mina blogzförebilder har jag föstått att det inte är nån ursäkt. Jag som lider av det mesta i vanliga fall har nu även dragit på mig allt annat tex halsons, öronont och feber. Och mina små händer är så kalla att det gör ont. Så skicka gärna presenter, t ex snacks, sneakers och kanske sex. Nej inte sex, det får finnas nån gräns. Men en god tidning. Jag premunerar ju på Antik och Auktion, men jag är för sjuk för att läsa. Helt normal tidning ja svär.

En stor lidelse när man lider av sjukdom är ju tv-utbudet. Hej, ska jag kolla på Fråga Doktorn, Låt kameran gå (så hette det när ja va kid) eller alla kassa musikvideor i världen? Inte ens min egen musikvideo har jag fått se idag, det kan väl ZTV bjuda på? T ex EMD? Varför ser dom så ledsna ut? De är hemskt oroliga för något och jag undrar vad? Är det för alla härliga heterosexuella par i deras video eller den muslimska flickan som kvotats in? Tänk vad härligt livet är. En anna härlig video är dom där iglu and hartly. Frågan har aldrig känts så nödvändig; vad lider dom av? Asså han sångaren i långt hår, Gud, ge mig ett slagsmål med honom! Det skulle vara a dream comming true. Riktigt störig kille. Sjukt nöjd över sin body också och får säkert ligga med riktigt många tjejer. Fan va extremt störigt.

Nej, men så det e väl det jag gör när jag e sjuk, hatar. Men annars känns det värt att jag stannade hemma i helgen och tog det lugnt. Chattade mig igenom hela lördagsnatten med först Robin young gun, sen min syster Kikki i väntan på att R skulle komma hem efter sin blöta natt. Hon hade nya platåskor och var gorgeous som vanligt. Både AlessDj och Loso hetsade om utgång men jag var mogen nog att säga nej.

Inga kommentarer: