måndag 6 juli 2009

det är din födelsedag så jag vet att du vill rida

även om vi bara åker två mil.





Idag åkte vi till Falsterbo, det är lite mer än två mil. Min syster var totally in need of anger management pga alla brats. Jag förstår henne. Det är ett lustigt fenomen. Dom (alltså bratsen) åker till Falsterbo och hänger på sommaren. Dom gör allt för att sticka ut och slösa sina pengar. Alla har samma frisyrer. Dom har även svala kläder, såsom en liten skjorta. Tjejerna är väldigt väna, lite blont hår och så, kanske ett par korta shorts och några sandaler. Dom tittar även konstigt på människor som kommer från bygden. Obs. jag vill även tillägga at jag hade mina manchester united shorts från gula marknaden i Prag från 2001 och min "romantic marine" klänning från en tantbutik på Gran Canaria, så jag såg väl ut som ett retard med mina två snygga personliga assistenter som tagit med mig på utflykt. Jag är inte från bygden, men gav dom ändå en härlig anledning att se ner på folk som inte är som dom. Hade glömt bratshetsen, den var ständigt närvarande i Lund.



Jag är ensam och ganska tyst fast inte helt såklart. jag gör en fantastisk spellista på Spotify och gråter av glädje av att vara själv tyst bara jag (och internet). Internet är ju fantastiskt. T ex ska ROXY flytta till San Fran, ej kul, men låt gå. Och är FRAMTIDEN/AYANDE helt baserat på skype aka internet alltså. Hj kanske har rätt. Hans önskningar om födointag via USB kanske blir sanning en dag och då får jag äta upp att jag skrattade åt honom i 1 timma och vi fick ta om en scgen 14 ggr. Internet, framtiden.



OBS. Måste ju ändå ägna en sekund åt maja carro och jojjo som föga anade vad som väntade dom inne i en liten vintagebutik nånstans i Köpenhamn:


Inga kommentarer: