söndag 19 april 2009

Dödens sjukdom, den har jag.

Nej det har jag inte, men fan va ynklig och utdömd jag känner mig. 39 gr feber och ont i allt vad Gud har gett mig. Som tur har jag en private nurse som tar hand om mig dygnet runt, then we performe CPR. Samtidigt passar vi (eh HON) på att kamma ut mina 6.5 år gamla dread. Svär du kan hitta vad som helst där, ett gammalt ex, some ol' drrty money, intriger från Ölands folkhögskola, slagsmål från Hornsgatan etc. Sen ska jag ha Mariah Carey hår, som liksom guppar fram, för det vill Elle ha, det blir min bröllopsgåva till henne.

Vi har även kollat på Changeling och konstaterat att inte mycket har hänt på ca 80 år, kvinnor med avvikande åsikter anses fortfarande som neurotiska. Here we go again. Jag somnade av utmattning med 20 minuter kvar av filmen. Men vi catchade upp med Farväl Falkenberg som jag försökt undvika i snart 2 år för ja visste hur jävla hemsk den var. Den va vajjer, och hemsk.

Inga kommentarer: