onsdag 22 april 2009

den sinande ekonomin.

Jag har alltid försökt övertyga mig själv om att jag e glad över att komma från en familj som inte är rika, att ja fick jobba alla sommarlov (till skildnad från min yngre syster som slappat hela sitt liv...) för att mina pärom inte skulle försörja mig. Helt normalt, det ska dom fan inte göra (bara ibland). Men nu. Jag bara önskar att ja kunde säga; nej i sommar, i juli tror jag att jag flyger ner till mina pärons hus och typ skriver lite en månad, eller gör musik, eller kanske forskar till mitt nästa projekt. OBS ja. då hade jag ju inte riktigt varit samma Kakan som jag e idag. Rätt driven och ivrig, men ändå. Schmack det sommarlovet. Nu har jag inte ens råd med hyran. Skoja ba. (Mamma jag har råd med hyran). Jag tänker dessutom åka ner till Skåne en månad för att delta på 2 bröllop och umgås med min familj och speciellt min syrras katt. Och mina vänner i Malme.

Nu pratar jag med Paca på Skype- bäzta, det känns som att hon ligger i min säng. ja asså för att min dator e här, inte annars.

1 kommentar:

Din Syrra sa...

OBS jag hade cancer. Men du tycker kanske att man ska skicka iväg ett sjukt barn till arbete? Du slog ju mig iofs när jag var nyopererad så det tycker du väl.